Journey.bg - Българският туристически портал
Русская версия English version
Новини от бранша
Търсене


ПИШЕТЕ НИ !!!

За по-качествени туристически услуги
Редакцията не публикува само новини, които не са ни изпратени
Абонамент

Държава: 

Международна селскостопанска изложба Агра

Дата: 18.02.2009

АГРА 2009 ПО-ГОЛЯМА, ВЪПРЕКИ КРИЗАТА

Още в края на 2008 г. наетите изложбени площи надвишиха територията, ангажирана за предишното издание. Международната селскостопанска изложба се провежда от 18 до 22 февруари 2009 г. в панаирния комплекс в Пловдив.

Новост е секцията „БиоАгра” за изделия на биологичното земеделие и животновъдство, както и за лицензирани фирми, издаващи сертификати за екологични ферми и продукти. За първи път се организира конкурс за иновации в областта на селското стопанство сред изложителите.

През декември 2008 г. чуждестранни компании са заявили експозиционни площи, които са с 11 % повече в сравнение с АГРА 2008. Българските фирми все още са в рамките на миналата година, но се очаква ръст и при тях.

По-голямо е увеличението при откритите изложбени площи – общо 11%. То показва засилваща се активност на производителите и дистрибуторите на селскостопанска техника, която обикновено се демонстрира извън палатите.

Престижът на АГРА, която е най-авторитетният форум на агробизнеса в Югоизточна Европа, мотивира участниците да се представят по-мащабно заради стагнацията на пазара. Фактът, че се включват в реномирано изложение, подчертава тяхната стабилност и подобрява репутацията.

В период на криза сериозните компании не намаляват, а увеличават бюджетите си за реклама и презентиране, за да запазят пазарните си позиции, сочат анализи на експерти. Като пример най-често се цитира проучване на McGraw-Hill, проведено между 600 компании в периода 1980-1985 година. То констатирало, че компаниите, които не са спрели да инвестират в реклама по време на рецесията през 1981-1982 г., по-късно са увеличили продажбите си с 256% спрямо останалите конкуренти.

Освен фирмите от областта на агробизнеса, засилен интерес към представяне в панаира показват производителите и търговците от лозаро-винарската индустрия. Заявките за участие във ВИНАРИЯ 2009 се увеличават след среща на ръководството на Международен панаир Пловдив с представители на Националната лозаро-винарска камара и собственици на винарски изби.

Изложители от Гърция, Италия и Унгария вече са ангажирали щандове за ВИНАРИЯ, чието 17-мо издание ще се проведе от 18 до 21 март 2009 г. в панаира. На него ще стартира Гурме салон за храни и продукти от висок клас, подходящи за консумация с елитни вина и спиртни напитки.

Видяна общо: 570 рейтинг: 0.15





Journey.bg предоставя информацията от Вашите материали възможно най-точно, но не поема отговорност за причинени вреди или неудобства при ползването й. Препоръчваме преди да предприемете пътуване да потвърдите със съответните институции важната информация като: визов режим, застраховки, здраве и безопасност, митници, транспорт и пр.